Przenoszenie średnia qlikview
Mam wykres przedstawiający Wydajność dla wszystkich transakcji z Od lokalizacji do lokalizacji w następujący sposób. Teraz chcę pokazać jeszcze jedną kolumnę. Chciałbym w nim pokazać ilość transakcji od "Do lokalizacji" do "Z lokalizacji". Aby rozwinąć, pierwszy wiersz pokazuje Qty issed z Pharmacy do 3rd Flr - NEW AC WARD. Tak więc w następnym kolorze chciałbym przekazać aptekom certyfikaty wydane od 3. Flr - NOWY WATER WODNY. Jakaś sztuczka przy użyciu analizy zestawu, ale nie jestem dobrze zaznajomiony z analizą zestawu. Proszę pomóż. Próbowałem czegoś takiego. Ale to nie działa. (Próbowałem również następujących rzeczy, ale nie działało, myślę, że to, co próbujesz zrobić, nie jest możliwe, ponieważ nie możesz powiedzieć QlikView, aby uszanował wymiarowość (zachowaj wszystko na linii FROM) i zignoruj ją jednocześnie (ustaw TOFROM analizy). QV ma dużo inteligencji wbudowanych w obsługę wymiarów i powiązań danych za tymi wymiarami, ale mam 2 możliwości wyświetlania danych. Najprostszą metodą jest tabela przestawna z FROM w lewo i TO w poprzek górny może być bałaganiarski, jeśli twoje wymiary mają dużo wartości w Drugi sposób, to tworzenie osieroconej tabeli Lokalizacji, aby użytkownicy mogli je wybierać bez zerwania z podstawową asocjatywnością, co wymaga kilku dodatkowych kroków. , ważną częścią jest druga część, tworząca wyraźną listę kombinacji FROM i TO i nazywająca je czymś, co nie wiąże się z niczym nigdzie indziej w danych, a następnie możesz zbudować te 2 cele ts obok siebie, aby pokazać swoje liczby TO i FROM. Zauważ, że gdy nic nie jest wybrane, 2 obiekty są równoważne, ale z innym sortowaniem. W zależności od tego, co próbujesz osiągnąć, warunek obliczeniowy może być w celu poprowadzenia użytkowników do analizy jednej lokalizacji na raz. Klienci oceniają dostawców BI według Cost Gartner, jednego z najbardziej wpływowych na świecie analityków technologii informacyjnej, publikowali nowe raporty na temat kosztów platform Business Intelligence dla 25 wiodących dostawców. Gartner porównywał dostawców pod względem elementów kosztowych, takich jak średnia implementacja, licencja i sprzęt. Kluczowe ustalenia Koszty wdrożenia mogą sięgać nawet 100 początkowych kosztów licencji w najmniejszych wdrożeniach do około 60 kosztów licencji w największych. Średnia we wszystkich rozmiarach wdrożeń wynosi około 80. Użyteczność platformy Business Intelligence (w szczególności dla programistów BI), poziom integracji między komponentami platformy, poziom jakości produktu i złożoność migracji to czynniki wpływające na koszt wdrożenia i wysiłek oraz osiąganie korzyści biznesowych. Rozważ te czynniki oprócz kosztów w decyzji wyboru dostawcy. Łatwość użycia (zarówno dla programistów, jak i użytkowników biznesowych) danej platformy rozszerza złożoność analizy, którą użytkownicy mogą wykonywać na własną rękę i szeroki zakres używanych funkcji produktu, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów wdrożenia. 1. Przegląd Badanie 1,364 specjalistów BI z całego świata wykazało, że koszty, mimo że nie są najważniejszymi kryteriami, nadal są istotnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Od rozmów z klientami większość liderów BI odpowiada przede wszystkim kosztom platformy BI za to, co wydają na opłaty licencyjne. Podczas gdy koszty licencji są często najbardziej widocznymi rodzajami kosztów, w rzeczywistości koszty licencji, konserwacji, sprzętu i wdrożenia stanowią mniej niż 30 całkowitego trzyletniego kosztu platformy BI. W szczególności koszty wdrożenia mogą wynosić od 100 początkowych kosztów licencji w najmniejszych wdrożeniach do około 60 kosztów licencji w największych. W szerszym kontekście kosztów początkowe koszty wdrożenia stanowią od 5 do 10 całkowitych trzyletnich kosztów posiadania platformy BI (BIPOC), w zależności od wielkości wdrożenia i tego, czy deweloperzy użytkowników biznesowych są uwzględniani w obliczeniach BIPOC. Tabela 1. Typ dostawcy: Kategorie produktów platformy BI Uwaga: zarówno dostawcy oprogramowania jako dostawcy usług, niszowi dostawcy AltoSoft i InetSoft, jak i IBM Cognos 10 nie mieli wystarczającej liczby punktów danych na podstawie licencji, konserwacji licencji, konserwacji sprzętu lub sprzętu. kategorie w dowolnej z kategorii poszczególnych użytkowników, które zostaną uwzględnione w tym badaniu. Liderzy BI mogą wykorzystać te wyniki do oceny kosztów platform BI, które rozważają, ale nie powinny skupiać się wyłącznie na kosztach. Analiza kosztów i korzyści, która obejmuje ocenę dopasowania funkcjonalnego do wymogów, użyteczność do motywowania i ocenę korzyści biznesowych, powinna również być kluczowym elementem równania decyzji o zakupie. Nie należy inwestować w tanie oprogramowanie wyłącznie dlatego, że jest niedrogie. Jeśli nie spełnia wymagań biznesowych i użyteczności, osiągnie ograniczone zastosowanie i nie przyniesie oczekiwanych korzyści biznesowych. 2. 2. Koszty wdrożenia według liczby użytkowników Średnie początkowe koszty wdrożenia (patrz rysunki 1 i 2), takie jak koszty dla zewnętrznych konsultantów i integratorów systemów, mogą stanowić zaledwie 60 kosztów licencji w największych wdrożeniach (lub średnio 143 na użytkownika), aż do 100 kosztów licencji w najmniejszych (lub średnio 3.038 na użytkownika). W związku z tym początkowa realizacja stanowi istotny czynnik w kosztach całkowitych i powinna być pobierana i zarządzana tak rygorystycznie, jak koszty licencji. Rysunek 1. Średni koszt wdrożenia na użytkownika (w dolarach) N 504 koszt wdrożenia Wykres przedstawia opinie klientów, a nie opinie Gartnera. Rysunek 2. Średni całkowity koszt wdrożenia według wielkości wdrożenia (dolary) 2.1 Czynniki, które wpływają na koszty wdrożenia Wyniki badania implikują powiązanie między: Integracja i jakość produktu Łatwość użycia dla programistów, integracja platformy i koszt wdrożenia na użytkownika Łatwość użycia wydaje się przekładać na niższe koszty wdrożenia, częściowo dlatego, że łatwe w użyciu narzędzia pozwalają programistom IT i innym autorom BI na szybsze opracowywanie treści BI. Pozwala również większej liczbie użytkowników biznesowych z mniejszą ilością umiejętności technicznych tworzyć własne raporty i analizy, oszczędzając w ten sposób koszty ponoszone przez kontraktujących specjalistów IT w celu ich zaprojektowania. Rysunek 3 pokazuje ocenę jakości produktu każdego sprzedawcy na osi X, ich łatwość użycia dla twórców punktów na osi Y, a wielkość kropki oznacza średni koszt wdrożenia na użytkownika. Kolor kropki na pomarańczowo jest powyżej średniej niebieski jest poniżej średniej pokazuje średni wynik integracji platformy (patrz Uwaga 1). Dane pokazują, że dostawcy o dużej łatwości użytkowania dla programistów, wysokiej jakości produktów i dobrej integracji platform mają zazwyczaj niższe średnie koszty wdrożenia na użytkownika. Ogólnie rzecz biorąc, łatwość użytkowania (dla programistów) jest po części funkcją funkcji integracji platformy BI i wydajności programistów platformy BI (szczególnie w przypadku pełnego zakresu prostych i złożonych typów analiz). Dobrze zintegrowane platformy mają mniej ruchomych części platformy i mają zintegrowane narzędzia użytkownika, a nie wiele interfejsów użytkownika, które zwykle wymagają mniejszego szkolenia nawet dla różnych grup użytkowników. Podsumowując, platformy, które umożliwiają łatwiejsze opracowywanie treści, mają zazwyczaj niższe koszty wdrożenia na użytkownika. Rysunek 3. Jakość produktu a łatwość rozwoju w porównaniu do średniego kosztu wdrożenia na użytkownika w stosunku do średniego wyniku integracji N 504 koszt wdrożenia Łatwość użytkowania dla programistów jest oceniana w skali od 1 do 7, gdzie ocena 1 do 2 słabych, 3 do 5 średnio i od 6 do 7 zaległych. Jakość produktu jest oceniana w skali od 1 do 7, gdzie wynik wynosi 1 do 2 słabych, 3 do 5 średnich i 6 do 7 zaległych. Średni wynik integracji: patrz Uwaga 1 do obliczeń. Pomarańczowe kropki to ponad przeciętne wyniki integracji, a niebieskie kropki reprezentują wyniki poniżej średniej. Średni koszt wdrożenia na użytkownika to średnia dla wszystkich rozmiarów wdrożenia. Wykres przedstawia opinie klientów, a nie opinie Gartners. Wyniki badania sugerują również, że łatwość użytkowania (zarówno dla programistów, jak i konsumentów) danej platformy wpływa na złożoność analizy, którą użytkownicy mogą wykonywać na własną rękę, a także na koszty wdrożenia i szerokość wykorzystywanej funkcjonalności produktu. Przedsiębiorstwa mają tendencję do korzystania z platform BI z wyższymi punktami na łatwość użycia w szerszym zakresie działań (na przykład raportowanie, analiza ad hoc i kokpity menedżerskie), a nie na jedną funkcję. Ryc. 4 pokazuje każdą złożoną ocenę łatwości użycia w porównaniu do złożoności analizy przeprowadzonej przez użytkowników. Rozmiar bąbelka reprezentuje średni koszt wdrożenia na użytkownika. Pomarańczowe bąbelki reprezentują te platformy o ponadprzeciętnej szerokości wykorzystania funkcji, podczas gdy niebieskie bąbelki są poniżej średniej z badań. Użytkownicy spoza tradycyjnych analityków zajmujących się zasilaniem łatwiej przyjmują intuicyjne narzędzia i więcej funkcji. Co więcej, łatwość obsługi zmniejsza koszty szkolenia i zarządzania zmianami. Jest to widoczne w wynikach narzędzi do wykrywania danych, takich jak Tableau, które mają ponadprzeciętne wyniki łatwości użycia, a jednocześnie umożliwiają użytkownikom tych platform przeprowadzanie najbardziej wyrafinowanych typów analiz. Ta paradoksalna łatwość użycia w połączeniu z obsługą złożonych analiz nadała im rozpędu na rynku i spowodowała, że tradycyjni sprzedawcy próbowali imitować swój sukces dzięki podobnym ofertom. Wiele czynników wpływa na łatwość użycia: wiele narzędzi do wyszukiwania danych (takich jak QlikView, Tableau i Tibco Spotfire) nie wymaga tradycyjnej modelowanej warstwy semantycznej, chociaż oferują one opcjonalne komponenty danych i metadane wielokrotnego użytku. Narzędzia te zapewniają łatwe do wykorzystania funkcje analitykom biznesowym do uzyskiwania dostępu, łączenia, łączenia i manipulowania danymi przy minimalnym wsparciu technicznym lub w przypadku IT w celu szybszego opracowywania treści niż w przypadku tradycyjnych metod. Takie podejście zmniejsza koszty wdrażania i utrzymania związane z warstwą semantyczną, ale może zwiększyć potencjał tworzenia osobistych, roboczych lub oddziałowych silosów, co może kosztować więcej, jeśli chodzi o poziom wysiłku, jaki IT może zarządzać z perspektywy zarządzania. Intuicyjne narzędzia do tworzenia treści BI obejmują graficzny interfejs użytkownika i środowisko projektowania oraz gotowe obiekty i kreatory, które zmniejszają kodowanie wymagane na wszystkich poziomach złożoności analitycznej. Szeroko dostępne umiejętności ułatwiają i często mniej kosztownie rozwijają treść analityczną (z pewnością niż dla trudnych do znalezienia umiejętności). Rysunek 4. Łatwość użycia a złożoność analizy a średni koszt wdrożenia na użytkownika a szerokość użycia Koszt wdrożenia N 504 Szerokość wyniku użycia produktu jest sumą procentów aktywności użytkowników w raportowaniu, analizie ad hoc (wszystkie poziomy złożoności), pulpitach nawigacyjnych , karty wyników i analizy predykcyjne dla każdego dostawcy. Kropki pomarańczowe reprezentują wynik powyżej przeciętnej, a niebieskie kropki przedstawiają poniżej średniej punktację na szerokość użycia. Skomplikowany wskaźnik łatwości użycia jest połączoną miarą łatwości użytkowania dla użytkowników biznesowych i łatwą obsługą dla programistów. Każdy z nich jest oceniany w skali od 1 do 7, gdzie wynik wynosi 1 do 2 słabych, 3 do 5 średnich i 6 do 7 znakomitych. Złożona złożoność analizy to średnia ważona punktacja oparta na odsetku respondentów zgłaszających korzystanie z platformy. Aktywności są ważone w następujący sposób: przeglądanie raportów statycznych 1, monitorowanie wydajności za pomocą karty wyników 1, przeglądanie sparametryzowanych raportów 2, wykonywanie prostych analiz ad hoc 3, interaktywna eksploracja i analiza danych 4, przeprowadzanie średnio złożonych do złożonych analiz ad hoc 5, z wykorzystaniem metody predykcyjnej analityka i modele wyszukiwania danych 5. Średni koszt wdrożenia na użytkownika to średnia dla wszystkich rozmiarów wdrożenia. Wykres przedstawia opinie klientów, a nie opinie Gartners. Produkty o mniejszej złożoności migracyjnej mają tendencję do osiągania ponadprzeciętnych korzyści biznesowych i niższych kosztów wdrożenia na użytkownika. Na rysunku 5 przedstawiono wyniki złożoności migracji w porównaniu z kosztami wdrożenia na użytkownika, a kolor kropki (kolor pomarańczowy jest powyżej średniej niebieskiej poniżej) pokazuje średnie korzyści biznesowe osiągnięte przez produkt. Z wyjątkiem Alteryx, Quiterian, Tibco Spotfire, Quiterian i Prognoz, producenci ci mają zazwyczaj poniżej średnich kosztów wdrożenia na użytkownika. Gartner poinformował także, że ich respondenci ocenili Tableau jako najniższy w złożoności migracji, przy zachowaniu jednej z najniższych wyników średniego kosztu wdrożenia na użytkownika. Jest to pokazane na rysunku 5 poniżej. Rysunek 5. Złożoność migracji, koszt wdrożenia na użytkownika i korzyści biznesowe N 504 koszt wdrożenia Wynik korzyści biznesowych: patrz Uwaga 2 do obliczeń Złożoność migracji jest obliczana w skali od 1 do 4, gdzie 1 wyjątkowo prosta 2 prosta 3 nieco złożona i 4 wyjątkowo złożony. Średni koszt wdrożenia na użytkownika to średnia dla wszystkich rozmiarów rozmieszczenia Wykres przedstawia opinie klientów, a nie opinie Gartners. 3. Uwarunkowania dotyczące kosztów licencji i sprzętu Organizacje często rozważają alternatywne rozwiązania platformowe, na przykład pochodzące od Microsoft i dostawców oprogramowania typu open source, uważając, że oferują niższe koszty licencji. Jednak cena licencji stanowi jedynie niewielką część całkowitego kosztu posiadania, a niska cena licencji nie zawsze przekłada się na równie niskie koszty posiadania platformy analizy biznesowej (BIPOC) w czasie, ani na osiągnięcie pożądanych korzyści biznesowych. Cztery czynniki mają największy wpływ na koszt licencji oprogramowania i kosztów sprzętu: modele cen dostawców, opakowania produktów, skalowalność produktu i wielkość wdrożenia. Koszty licencji dla poszczególnych użytkowników znacznie spadają wraz ze wzrostem rozmiarów wdrożeń. Wynika to z wdrożeń, które zazwyczaj charakteryzują się wyższym odsetkiem mniej kosztownych widzów do autorów treści, bardziej opłacalnymi modelami cenowymi dla poszczególnych użytkowników i wyższym obniżeniem cen w miarę wzrostu wolumenów użytkowników. Oceniając koszty platform BI, rozszerz swoją analizę poza początkową licencję i opłaty sprzętowe, aby uwzględnić koszty wdrożenia i bieżące koszty administracyjne, ponieważ stanowią one ogromną większość całkowitych kosztów własności platformy BI. Oceniający platformy BI nie powinni skupiać się wyłącznie na kosztach jako głównym kryterium decyzyjnym. Równoważenie wszelkich kosztów z wymaganiami funkcjonalnymi, oczekiwaną adopcją i korzyściami biznesowymi. Niedrogie narzędzia, które nie spełniają wymagań, nie przyniosą oczekiwanych korzyści biznesowych. Bądź tak rygorystyczny w procesie selekcji dostawców usług, ponieważ koszty wdrożenia stanowią znaczną część kosztów całkowitych (od 60 do 100 kosztów licencji w zależności od rozmiaru wdrożenia). W przypadku każdego wdrożenia spróbuj zmaksymalizować liczbę osób korzystających z platformy BI, na przykład łącząc projekty, aby zwiększyć liczbę i zniżki, i odejść od modeli wyceny dla poszczególnych użytkowników, aby obniżyć koszty ponoszone przez użytkowników, gdy to możliwe. Ponadto, należy ocenić przyszły rozwój przy ocenie rozmiaru sprzętu. 3.3 Uwarunkowania dotyczące kosztów licencji i sprzętu Korzystna jakość produktu, łatwość opracowywania, koszty wdrożenia i koszty integracji nie stanowią pełnego obrazu. Ważna jest ocena wstępnej licencji i kosztów sprzętu. Gartner ocenił, że Tableau ma ponadprzeciętne wyniki wydajności i najniższy koszt licencji na użytkownika. Poniższy rysunek przedstawia średnią wysokość opłat licencyjnych za użytkownika (w dolarach) w porównaniu do wyników wydajności. (Zauważ, że wynik wydajności jest definiowany przez szybkość czasu odpowiedzi na zapytanie.) 4. Koszty wdrożenia według typu i produktu dostawcy Widok wysokiego poziomu średnich kosztów wdrożenia w porównaniu z rozmiarem wdrożenia według typu i produktu producenta pokazuje, którzy dostawcy mają największe i najbardziej kosztowne wdrożenia (patrz rysunek 6). Ten widok pokazuje, że tylko garstka dostawców LogiXML, Actuate BIRT, Tableau i Jaspersoft ma klientów o ponadprzeciętnych rozmiarach wdrożeń i poniżej przeciętnych kosztów wdrożenia. Microsoft jest jedynym dostawcą, który ma mniej niż przeciętną liczbę zgłoszonych użytkowników odpowiadających na pytanie o koszty, ale ponad przeciętną całkowitą kwotę kosztów wdrożenia. Ogólnie rzecz biorąc, producenci nisz mają tendencję do występowania wśród najmniejszych średnich rozmiarów wdrożeń (odstające w tym względzie są arcplan, LogiXML i Prognoz) i odpowiednio małe koszty wdrożenia, podczas gdy megavendorzy (z wyjątkiem Microsoft, którego klienci odpowiadają na pytanie o koszt w ankieta miała tendencję do zmniejszania się), a duże podmioty niezależne mają zazwyczaj ponadprzeciętne rozmiary wdrożeń i ponadprzeciętne koszty wdrożenia, chociaż wskaźniki i ranga tych środków różnią się znacznie w zależności od konkretnego dostawcy. Rysunek 6. Średnie koszty implementacji a wielkość wdrożenia według typu dostawcy i kosztu wdrożenia produktu N 504 Średni koszt wdrożenia to średnia dla wszystkich rozmiarów wdrożenia. Średni rozmiar wdrożenia jest obliczany dla respondentów, którzy również podali informacje o kosztach wdrożenia. Średnie rozmiary wdrożeń dla każdego dostawcy w ankiecie jako całości mogą różnić się od tej liczby, ponieważ ci respondenci stanowią podzestaw ogólnej ankiety. 5. Wniosek Koszt wdrożenia na użytkownika zmniejsza się znacznie wraz ze wzrostem rozmiaru wdrożenia. Dostawcy o bardzo dużych wdrożeniach mają tendencję do obniżania niższych średnich kosztów wdrożenia na użytkownika, podczas gdy dostawcy z mniejszymi średnimi wdrożeniami mają tendencję do przekłamywania wyższych średnich kosztów dla poszczególnych użytkowników. Oceniając sprzedawców w BIPOC, zrównoważyć wszelkie koszty z wymaganiami funkcjonalnymi, oczekiwaną adopcją i korzyściami biznesowymi. Niedrogie narzędzia, które nie spełniają wymagań, nie przyniosą oczekiwanych korzyści biznesowych. Podobne postyQlikView Przykłady Pobierz Przykład aplikacji QlikView Przedstawiliśmy przykłady QlikView zarówno w celu zilustrowania odpowiedzi na pytania dotyczące społeczności Qlik, jak i udostępniania rozwiązań, które stworzyliśmy dla naszych klientów. Niektóre mają postać samouczków, których można się nauczyć, aby poznać koncepcję lub technikę, inne zawierają gotowe wizualizacje, które można kopiować i wklejać do własnych aplikacji. Jeśli uważasz, że którakolwiek z tych aplikacji jest przydatna, możesz je ocenić w Społeczności Qlik To narzędzie wyświetla listę wszystkich tabel, pól w tych tabelach i wartości każdego pola w widoku dynamicznym. Jest także wpis na blogu, który towarzyszy tej aplikacji: Profil danych. Posiadanie aktualnego pola wyboru na każdym ekranie zajmuje dużo miejsca. Czasami warto zobaczyć wszystkie selekcje. Ten przykład to elegancki sposób pokazywania i modyfikowania wyborów. Ten przykład QlikView pokazuje, w jaki sposób Pokaz warunkowy na obiektach umożliwia bardziej dynamiczne działanie niż Minimalizuj, Maksymalizuj i Kontenery. Czasami chcesz wygiąć wymiar na wykresie na podstawie wyborów. Funkcja Wiercenie w QlikView pozwala wyświetlać dni w ciągu miesiąca, gdy dostępny jest tylko miesiąc 8211, ale co jeśli chcesz dni od końca miesiąca i od początku innego. Ten przykład pokazuje bardziej elastyczny sposób. Analiza zestawu to bardzo wydajny zestaw składni do analizowania danych w różnych grupach jednocześnie. Ten przykład pokazuje, jak można go użyć do prostej tabeli YTD. Kontynuując powyższą prostą analizę zestawu powyższy przykład pozwala na dalsze użycie składni. Porównywanie bieżącego YTD z poprzednim YTD i bieżącym miesiącem do poprzedniego miesiąca itp. Produkowane, aby towarzyszyć blogowi QlikView Przyciski, Kiedy, dlaczego i Jak. te przykłady pokazują, że Akcje można dołączyć do znacznie więcej niż tylko przycisków. Zazwyczaj alerty QlikView są używane tylko do wysyłania powiadomień o zdarzeniach. Jednak przy użyciu funkcji AGGR i CONCAT pełne zestawy danych mogą być wysyłane do użytkowników pocztą e-mail po spełnieniu kryteriów. Zostało to w pełni opisane w poście na blogu Wysyłanie danych w QlikView Alerts Produkowane, aby dołączyć do posta na blogu "Recipe for a Variance To Target Bar Chart". te przykłady pokazują, jak tworzyć wykresy, aby wyświetlić wariancję celu z wartościami bezwzględnymi i procentowymi. Przykład pokazujący, jak karty mogą być grupowane i oznaczane kolorami, a także menu do wyświetlania tylko jednej grupy kart w czasie 8211, co znacznie ułatwia nawigację w aplikacji QlikView. Ten przykład pokazuje także, w jaki sposób różni użytkownicy mogą wyświetlać różne opcje kart w oparciu o ich login. Odbywa się to za pomocą prostego obciążenia liniowego. Ten przykład został stworzony w celu zilustrowania posta na blogu o akumulacji za pomocą modelu danych. Post opisuje w jaki sposób możesz wyświetlać ruchome roczne sumy ruchome (MAT8217), średnie słupki i prawdziwy punkt w czasie nagromadzenia (bez konieczności powrotu do dnia zero). Aplikacja QlikView pokazuje każdą z tych technik działającą na prostym zbiorze danych. Prosty przykład tego, w jaki sposób Show Alternatives może pomóc uwydatnić informacje, które w przeciwnym razie mogłyby zostać utracone, gdyby były wyświetlane na szaro. Zbudowany w celu zilustrowania bloga The Power Of8230. Żółty . Pierwotnie opracowany, aby umożliwić klientowi eksportowanie statycznych obrazów do płyty głównej, ten przykład pokazuje, w jaki sposób kod makr może być użyty do zautomatyzowania eksportu plików PNG wykresów lub całych arkuszy przy ponownym ładowaniu. Rozszerzenie przykładu daty dynamicznej powyżej tej aplikacji pokazuje, jak wymiar daty może się wygiąć, aby wyświetlać dane według godziny, gdy wybranych jest tylko kilka dni. Pokazuje także alternatywę dla wygięcia wymiaru cienkimi paskami w QlikView 11. Podczas korzystania z funkcji Ustaw analizę w datach często lepiej jest używać dat zapisanych w zmiennych do wyprowadzania dat z danych źródłowych lub z wyspy danych. Ten przykład pokazuje, w jaki sposób Akcje mogą być używane do manipulowania datami przy użyciu przycisków następnego i poprzedniego dnia, a także możliwość pomijania miesięcy. Zadano pytanie na temat QlikCommunity, w jaki sposób można utworzyć obiekt, który zachowywał się jak pole listy, ale zawierał wartości z więcej niż jednego pola. Ten udostępniony QlikView był odpowiedzią na to pytanie. Prosty przełącznik utworzony za pomocą obiektów tekstowych i akcji oraz kolorów warunkowych. Dalsze przykłady Akcji można zobaczyć w przykładzie Qlik Of A Button powyżej. Wysłany jako przykład do pytania na QlikCommunity w tym przykładzie pokazuje, w jaki sposób dane z ankiety lub badania, w których wiele wyników znajduje się w jednym polu (np. 8216AABDDU8217), można je podzielić pokazane oddzielnie. Pokazuje użycie funkcji CrossTable i ApplyMap. Ta aplikacja ładuje pliki QlikView Structure, które można wyeksportować bezpośrednio z QlikView Desktop. Uzasadnienie tej aplikacji wyjaśniono w poście na blogu Zrozumienie QlikView Data Structures. Quick Intelligence Ltd Norman Keep, Warfield, Bracknell, Berkshire, RG42 7UY Telefon: 01344 988782 Skontaktuj się z nami Prawa autorskie 2018 Quick Intelligence Ltd. Nr VAT: 977 0628 82 Zarejestrowany w Wielkiej Brytanii: 6997354
Comments
Post a Comment