Eve online best trading hubs
Centra Handlowe Centra Handlowe są centrami handlu w regionie kosmicznym, zwykle znajdującym się w systemie słonecznym z wieloma bramami, które służą jako główne centrum tranzytowe. Ilości towarów sprzedawanych w centrach handlowych znacznie przewyższają towary będące przedmiotem obrotu w innych systemach w regionie, naznaczone wysoką dostępnością towarów w jednym miejscu. Ilość towarów zwiększa liczbę klientów do systemu, przyciąga więcej sprzedawców, zwiększa wolumen i stabilizuje ceny. W ruchliwych regionach, takich jak The Forge, duża część handlu odbywa się w centrum, takim jak Jita. Wygoda w przypadku zakupów on-stop jest taka, że kupujący zazwyczaj są skłonni zapłacić niewielką premię tylko po to, aby zdobyć przedmioty w centrum, a nie gdzie indziej w regionie (można to zazwyczaj zobaczyć, analizując zamówienia sprzedaży danego przedmiotu). Jednak w regionach o niskim zaludnieniu, w których węzły nie są tak rozwinięte, nie mogą być naliczane opłaty za towary i często zakres musi zostać zwiększony przy zakupie zamówień, aby dotrzeć do większej liczby sprzedawców. Centra handlowe są tworzone w określonych lokalizacjach z wielu powodów, w tym lokalizacji (punkty dusienia, bliskość centrów misji lub różnych regionów) i dostępnych obiektów (obiekty badawcze, linie produkcyjne itp.). Czynniki te powodują, że gracze używają poszczególnych stacji i systemów w stosunku do innych, a kiedy stacja jest znana jako centrum handlu, gracze będą z większym prawdopodobieństwem korzystać z niej, utrwalając jej status. Jeśli twoja korporacja jest w stanie wojny (jak to często bywa w EVE University), bądź ostrożny wokół centrów handlowych, ponieważ twoi wrogowie często będą się tam czaiły, mając nadzieję, że złapią cię, jak ryzykujesz nieoczekiwanie. Zdecydowanie zaleca się stworzenie charakteru "out-of-corp", aby uniknąć niepotrzebnych strat. Major Trade Hubs Jita - Kuźnia - Caldari Space Population: 33,501 1 Całkowita wartość ofert rynkowych: 119,4 bilionów ISK Lokalizacja: Jita IV - Księżyc 4 - Zakład Montażu Caldari Navy Jita jest centrum handlu w Nowym Edenie i jest zdecydowanie największym hubem w grze, często posiadające ponad 1000 graczy w systemie o stałym ruchu i na zewnątrz. Handel w Jicie jest wyjątkowo konkurencyjny ze względu na wysoki poziom aktywności. Często skutkuje to dość niskimi marżami zysku i jest trudniejsze dla graczy o niskim ISK, aby odnieśli sukces dzięki bogatszemu, który może znieść niskie marże, handlując wolumenem. Jednak gracze nowi w handlu będą mogli szybciej przekierowywać mniejsze zamówienia, a więc dowiedzieć się, czego nie należy robić wcześniej. Należy również pamiętać o niskich wolumenach, ponieważ jeśli znajdziesz produkty z przyzwoitymi marżami zysku (powiedzmy powyżej 20), te produkty płyną dużo wolniej niż te o węższych marginesach. Amarr - Domena - Amarr Przestrzeń kosmiczna: 7 856 1 Całkowita wartość rynku ofert: 693,3 miliardów ISK Miejsce: Amarr VIII (Oris) - Akademia Rodzin Emperorów Rens - Heimatar - Minmatar Przestrzeń Kosmiczna Ludność: 7 856 1 Całkowita wartość rynku ofert: 137,9 miliardów ISK Lokalizacja: Rens VI - Księżyc 8 - Skarbiec plemienia Brutorów Dodixie - Sinq Laison - Gallente Space Ludność: 5 865 1 Łączna wartość ofert rynkowych: 91,4 miliarda ISK Miejsce: Dodixie IX - Księżyc 20 - Federacja Marynarki Wojennej Zakład montażowy Hek - Metropolia - Minmatar Lokalizacja miejsca: Hek VIII - Księżyc 12 - Boundless Creation Factory Hek jest bardzo aktywnym i dość tanim centrum handlowym. Większość przedmiotów można kupić tutaj i jest to również dość dobre miejsce do sprzedaży towarów. Ceny są dość konkurencyjne i mogą w niektórych przypadkach być niższe niż Jita. O ile oszuści są mniej rozpowszechnieni niż w Jicie, wciąż są tutaj obecni, więc należy zachować ostrożność przy wszystkich kontaktach. Wtórne centra handlowe Następujące centra handlowe konsekwentnie znajdują się w pierwszej dziesiątce wartości rynkowej dla zamówień w skali EVE: Oursulaert - Essence - Gallente Space Lokalizacja: Oursulaert - Oursulaert III - Federacja Navy Testing Facilities Tash-Murkon Prime - Tash-Murkon - Amarr Space Lokalizacja: Tash-Murkon Prime II - Księżyc 1 - Kaalakiota Corporation Fabryka Agil - Khanid - Amarr Lokalizacja: Agil VI - Księżyc 2 - CONCORD Wsparcie logistyczne Empire Space Główne centra handlowe odważne. inne notable kursywą. Amarr Empire Sakht VI - Moon 7 - Genolution Biotech Production 2 Bleak Lands Tuomuta III - Ducia Odlewnia Mining Outpost 3 Esescama VIII - Księżyc 3 - Cesarski Magazyn Zbrojeniowy 4 Dresi I - Księżyc 18 - Cesarskie Family Bureau 6 Ordion VII - Moon 16 - Amarr Navy Testing Facilities 7 Zinkon VII - Księżyc 1 - Caldari Business Tribunal Accounting 8 Tash-Murkon Tash-Murkon Prime II - Księżyc 1 - Kaalakiota Corporation Factory 9 Ammatar Mandate Berta VI - Moon 19 - Ammatar Konsulat Biuro 10 Caldari State Black Rise Ichoriya V - Wsparcie logistyczne Caldari Navy 11 Cytadela Motsu VII - Księżyc 6 - Wsparcie logistyczne Caldari Navy 12 Nourvukaiken V - Wsparcie logistyczne państwa 14 Sobaseki VII - Navy Caldari Wsparcie logistyczne 15 Granica Jity - Kuźnia Torrinos VI - Księżyc 16 - Wsparcie logistyczne straży domowej 16 Granica EC-P8R - Federacja Pure BlindGallente Oursulaert III - Federacja Navy Testing Facilities 17 Arnon IX - Księżyc 3 - Siostry Biura EVE 18 Strona Krwawych Gwiazd (siostry EVE Epicki łuk) Everyshore Halle VII - Moon 6 - Zakład montażowy Federalnego Biura Wywiadowczego 19 Orvolle I - Federation Navy Assembly Plant 20 Stacmon V - Moon 9 - Federation Navy Assembly Plant 21 Najbliższy węzeł handlowy dla domu EVE Universitys w Slays (1 skok) i Centrala kampusu Low-Sec w Uphallant (2 skoki) Sinq Laison Dodixie IX - Księżyc 20 - Federacja instalacji marynarki wojennej 22 Boystin V - Księżyc 6 - Zakład montażowy Biura Wywiadu Federalnego 23 Dawna siedziba Projekt SolitudeVerge Vendor Clellinon VI - Księżyc 11 - Centrum dla Advanced Studies School 24 Sortet V - Księżyc 1 - Federacja Navy Assembly Plant 25 Apanake VIII - Księżyc 8 - Siostry z EVE Bureau 26 Królestwo Khanidów Republika Minatara Rens VI - Księżyc 8 - Skarbiec plemienia Brutora 28 Lustrevik VII - Księżyc 9 - Akademia Brutor Tribe 29 Popularny węzeł misyjny Pator VII (Kulheim) - Zakład montażu służb bezpieczeństwa Republiki 30 Metropolis Hek VIII - Księżyc 12 - Fabryka tworzenia bezgranicznej kreacji 31 Formacja pleśniowa Teonusude III - Księżyc 1 - Zgromadzenie Floty Republiki Roślina 32 NPC Nullsec XX9-WV VII - Księżyc 3 - Posterunek handlu aniołami zbawienia 33 G-0Q86 VII - Księżyc 1 - Zakład montażu aniołów stróżów 34 1-SMEB V - 1-Sort daje nam najlepsze prezenty 35 Great Wildlands E02-IK VIII - Księżyc 1 - Fabryka Mieszanek Thukkera 37 Pierścień Zewnętrzny 4C-B7X VIII - Księżyc 1 - Zewnętrzny Pierścień Wykopy Mining Placówka 38 4GQ-XQ IX - Księżyc 1 - Stocznia Stwórców Prawdziwych 39 LGK-VP V - Księżyc 3 - Zakład montażu energii rzeczywistej 40 TG - Z23 III - Księżyc 8 - Wsparcie logistyczne True Power 41 PC9-AY III - Intaki Trading Trading Post 42 Kwatera główna kampusu Nullsec VSIG-K VIII - Księżyc 1 - Biuro syndykatu Intaki 43 X-M2LR VI - Księżyc 8 - Magazyn Intaki Commerce 44 N5Y-4N VII - Księżyc 20 - Guristas Logistic Support 45 Nullsec W Nullsec są ogromne węzły handlowe, ale prawie wszystkie stacje są własnością sojuszy i są ograniczone do członków sojuszu i ich sojuszników. Godnym uwagi wyjątkiem jest region Scalding Pass, który zawiera freeports 46 (każdy może dokować, nie ma opłat za dokowanie i wszystkie usługi mogą być używane). Właścicielem większości z tych stacji jest sojusz Imperium Gorgona (-GE-). Scalding Pass 4-CM8I VI - 4-C0EL0M8 4 LYFE 47 Rosnące centrum handlowe sojuszu Phoebe Freeport Republic (PFR) ReferencesIntroduction Na forach dostępnych jest wiele nagrań klas transakcyjnych Uni. Oto kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, pewien nacisk na handel na stacjach i w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, Nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie.) Dr Deus (Wprowadzenie do handlu. Nacisk na stację handlując, handlując w Jita, maksymalizując zysk.) Wygrana w słońce (kupuj i sprzedawaj zamówienia, tworząc transakcję, np. kupuj taniej, sprzedaj wysokie, handluj poprzez ciągnięcie, szczegóły systemu rynkowego, analizę rynku, zalecane umiejętności.) Zalety handlu Aby rozpocząć: Możesz zacząć od razu handlować postacią bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyną umiejętnością, od której naprawdę musisz zacząć, jest Trade, bez której prawdopodobnie poczujesz się trochę ograniczona liczbą zamówień, które możesz otworzyć. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: dzięki niewielkiej inwestycji w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading do poziomu 2) możesz łatwo ustawić handel w jednym systemie, gdy jest on umieszczony w innym, lub użyć alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasowa: wiele transakcji dzieje się w czasie, a jego łatwo przejść AFK bez prawdziwego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż nie jest to prawdą podczas holowania, dobre zaciągi wydają się być dość krótkie i zawsze można zaciągnąć do połowy. Trade Interfaces The Trade Window Prawdopodobnie najprostsza i najmniej używana forma handlu, okno handlu wymaga, abyś był zadokowany z kimś na tej samej stacji. Jest najczęściej używany do dostarczania przedmiotów osobiście do przyjaciela. Okno handlu jest mniej przydatne, ponieważ handel masowy nie jest możliwy i często dochodzi do oszustwa. Umowa jest publiczną formalną umową o pracę lub towar, dostępną poprzez przycisk umowy w NeoCom. Podobnie jak w przypadku okna handlowego, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są zwykle dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż przez okno handlu. Alternatywnie, kontrakty kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk trasom transportowym. Rynek To miejsce, w którym odbywa się większość handlu w Eve. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą umów wymiany przedmiotów: kupuj zamówienia i sprzedawaj zamówienia. Ponieważ zamówienia mogą być częściowo wypełniane i wyszukiwane w łatwy sposób, są one o wiele bardziej wygodne niż handel poprzez umowy, chociaż podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo jest zobaczyć cenę i ilość, za które przedmioty faktycznie sprzedają, korzystając z zakładki szczegóły rynku. Rynki są ograniczone do określonego regionu. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: Umiejętności zwiększające maksymalną liczbę aktywnych zamówień: Handel, Handel, Hurt, Tycoon. Umiejętności pozwalające na zdalne kupowanie i sprzedawanie rzeczy: marketing, zaopatrzenie, Daytrading, widoczność. Umiejętności, które zmniejszają koszty związane z obrotem: rachunkowość, relacje z brokerami, obrót marżami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zaległych umów: Kontraktacja z umową i firmą. Zamów umiejętności Bez umiejętności handlowych postać może ustawić 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x20k160ISK) zapewnia 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Retail 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x35M160ISK) zapewnia 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x. 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Przy wszystkich tych umiejętnościach wyszkolonych do poziomu 5, postać może zarządzać nawet 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje o tych umiejętnościach mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie poruszają towarów. Na przykład, zamówienie nie pozwoli ci na zakup towarów w odległym systemie i ich pojawienie się w twoim obecnym hangarze stacji. Umiejętności te pozwalają ci kupować i sprzedawać towary, których nie ma w twoim obecnym systemie stacyjnym. Jeśli na przykład jesteś sprzedawcą stacji, spędzasz czas w innym miejscu ze swoich towarów, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ centra handlowe mają tendencję do przyciągania akcji PvP. Podobnie, możesz dostarczyć swoje uszkodzenia do centrum handlu, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzać sprzedażą swoich pojazdów ratunkowych. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala na zdalne konfigurowanie zamówień sprzedaży. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu stacji 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego poziomu układu słonecznego 2: 5 skoków poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zakup 160 (3 x 1,5M160ISK) pozwala skonfigurować zamówienia zakupu zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3 x 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zamówień zdalnego kupowania, dzięki czemu sprzedawcy mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji z tym zakresem zlecenia zdalnego kupowania. Każde zamówienie zakupu może mieć własny skuteczny zakres ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Umiejętności zmniejszania napięć Obrachunkowe 160 (3 x 5M160ISK) - zmniejsza stawkę podatku od transakcji o 10 na poziom z 2 do 1 na poziomie 5. Relacje brokerów 160 (2x 100k160ISK) zmniejsza opłatę brokera pobieraną od zleceń rynkowych w stacjach NPC poprzez odjęcie mieszkanie 0.1 za poziom od 3 do 2.5 na poziomie 5. Na tę opłatę mogą mieć również wpływ pozycje między traderem a korporacją, która jest właścicielem stacji. Margin Trading 160 (3 x 20M160ISK) zmniejsza ilość ISK, które musisz umieścić w zamówieniach kupna za 25 na poziom. Reszta będzie pochodziła z portfela z postaciami, gdy ktoś faktycznie sprzedaje ci towary. Opóźnione wartości to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK jest usuwana z portfela, gdy zlecenie kupna jest ustawione na poziomie 1: 75 poziom 2: 56,25 poziom 3: 42,18 poziom 4: 31,64 poziom 5: 23,73 Umeblowanie Umiejętność Umawiające 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę kontraktów o 4 na poziom do 21 na poziomie 5. Corporation Contracting 160 (3x. 150k160ISK) zwiększa liczbę równoczesnych umów korporacyjnych, które możesz podpisać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziom do 60 na poziomie 5. Handel za pomocą rynku Główną metodą handlu jest to, czego inni gracze nie mogą robić: albo są zbyt leniwi, albo koszt alternatywny jest zbyt duży. Większość aktywności rynkowych występuje w i wokół Trade Hubs. Holowanie to działanie polegające na przewożeniu towarów między stacjami w celu uzyskania zysku. Zasadniczo kupujesz towary na jednej stacji, ładujesz je na swój statek holowniczy, przenosisz na inną stację i sprzedajesz dla zysku. Dzieje się tak, ponieważ większość graczy nie ma statków ani czasu, aby samodzielnie wszystko przenosić. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko po to, aby być przewożone między stacjami NPC. Znalezienie dobrych szlaków handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central lub Navbot. Jednak zazwyczaj istnieją pewne ogólnie korzystne zyski, takie jak przewożenie rzeczy z ośrodków misyjnych, w których misjonarze wyrzucają swoje łupy, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Umiejętności Rasowe Przemysłowe dla początkujących użytkowników statków Modernizacja kadłuba do korzystania z rozszerzonych ładunków. Handlowanie Station Trading Station to jak ciągnięcie, ale bez ciągnięcia statku Zamiast kupować nisko, a następnie zabierać towary tam, gdzie można sprzedać wysokie, kupujesz taniej i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym obrocie wolumenem i znaczącą różnicę w cenach zamówień kupna i sprzedaży na tej samej stacji. Duże źródło tego typu przedmiotów pochodzi z łupów NPC: Gracze wykonują misje, zbierają łupy i chcą je sprzedać za szybką złotówkę, ponieważ nie mają czasu ani umiejętności Handlowych, aby skonfigurować zlecenia sprzedaży na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas samouczków - jeśli gracze je mają i nie potrzebują tego, po prostu chcą zrzucić go na ISK. Z drugiej strony, gracze, którzy szukają jednego, zapłacą sporo więcej, ponieważ nie dostaną go nigdzie indziej. Prostą zasadą jest kupuj nisko i sprzedawaj na wysokim poziomie. Aby zapewnić efektywne wykonywanie transakcji na stacjach, upewnij się, że różnica między ceną zleceń sprzedaży a ceną zamówienia kupna minus podatki nadal daje zysk. Konfigurowanie zamówień kupna i sprzedaży na wielu przedmiotach minimalizuje ryzyko rynkowe cena ulega awarii na dowolnym konkretnym przedmiocie. Jeśli uda ci się zdobyć 20 000 000 na przedmiot i uda Ci się wymienić 100 z nich dziennie, dostaniesz 2000 000 isk. Zrób to z 50 różnymi produktami, a to równa się 100 000 000 isk dziennie Zacznij od małych i reinwestuj, a wkrótce zobaczysz, że twoja suma rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczynasz pracować w miliardach, możesz handlować droższymi przedmiotami, które mogą podnieść twoje marże, a także wycenić część konkurencji. Handel Station Station Skills Station to kwestia wielkości. Twoje marże będą cienkie i będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze, gdzie tylko możesz. Oznacza to, że szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość to 5. W początkowej fazie kariery handlowej, ułamkowe wartości procentowe mają minimalny wpływ, tzn. Jeśli zostaną przeszkoleni na poziomie 5, musisz wymienić 667 milionów ISK towarów, aby otrzymać 5 milionów ISK, które wydałeś na Księgowość rachunkowości. Jednak, gdy budujesz swój wolumen obrotu, redukcje te są dość znaczące. Bez wchodzenia w matematykę, szkolenie Relacje z Brokerami i Księgowość do 5 zwiększy twoje zyski o 11. Inne umiejętności, którymi będziesz chciał się zapoznać, to: Handel. Sprzedaż. Hurt i potentat. Te umiejętności zwiększają liczbę zamówień otwartego rynku, które możesz mieć. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i widoczność. Umiejętności te pozwalają kupować, sprzedawać i modyfikować zamówienia na stacjach innych niż bieżące. Obrót marżą. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość depozytów wymaganych przy składaniu zamówienia zakupu, skutecznie pozwalając ci składać zamówienia za więcej pieniędzy niż faktycznie masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, aby był dostępny, gdy zlecenie Kupna przechodzi.) Społeczności. Znajomości. Zwiększa twoją pozycję, dzięki czemu płacisz mniej podatków. Zastrzeżenie: Opłaty brokerskie opierają się na Twojej podstawowej frakcji i pozycji korporacyjnej. Umiejętność Connections nie wpływa na opłaty brokerskie zapłacone za zamówienie. Zasadniczo, rafinacja dla zysku oznacza szkolenie niektórych umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrej reputacji z obecnymi stacjami, a następnie rafinacja rudy zakupionej na rynku. Większość rudy na rynku jest sprzedawana przez górników bez umiejętności rafinacji lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marże są zazwyczaj dość dobre. Spekulacja Spekulacja to akt kupowania towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć podczas wakacji, więc kupowanie ich wcześniej w roku i sprzedaż w lecie może przynieść duży zysk. Spekulacja może również wystąpić w przypadku zmian łatek lub znaczków na rynku. Wskazówki i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Eve, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować pieniędzy, których nie możesz stracić. 0.01 ISK-ing Po rozpoczęciu handlu zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadużywania ciężej o 0,01 ISK na jednostkę. Spora liczba nowych graczy wydaje się mieć z tym problem - często denerwuje się do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne zyski. Jednak bardziej użytecznym sposobem patrzenia na 0.01-isking jest to, że jest to po prostu mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz ma przewagę nad wylogowanymi lub handlowcami AFK. Zbytnie lub podcięcie konkurencji o 0,01 ISK jest dokładnie tym, jak to osiągnąć. Tak więc, gdy ktoś cię przerysowuje zaledwie o 0,01 ISK, oni po prostu zaczynają swoją kolej na początku kolejki. Jeśli tam jesteś, aktualizujesz swoje zamówienia, możesz po prostu zaktualizować zamówienia i wrócisz do swojej kolejki, aby znaleźć się na początku kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam lub nie jesteś zalogowany, nie wyginaj się tak, jakbyś był aktywny, gdy zbierze nagrody. A kiedy zaczniesz robić własną grę o wartości 0,01, spróbuj użyć kółka myszy, aby podnieść swoją cenę. Może ci się spodobać, zwłaszcza, że po przyzwyczajeniu może być dość szybkie. Oczywiście, czasami rynek danego produktu jest po prostu nierealistyczny, a może potrzebujesz szybko wykonać transakcje z jakiegoś powodu - konieczna może być radykalna zmiana ceny, ale dobry sprzedawca będzie miał możliwe do zidentyfikowania powody dokonania takiej zmiany , a nie tylko bycie emocjonalnym Ill pokazują, że masz odpowiedź na 0.01-isked. Znajdowanie przedmiotów, które są dobre do handlu Istnieje niewiarygodnie prosty 3-etapowy plan znajdowania dobrych pozycji handlowych: Kliknij kategorię rynkową i zacznij przeglądać zamówienia i szczegóły rynku dla każdej pozycji Przełącz się na inną kategorię i dalej patrz na poszczególne pozycje pozycja. Spójrz na przedmioty jeszcze bardziej. W związku z tym ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny wystarczyć. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu na stacji, chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić popyt na przedmioty, patrząc na tabelę sprzedanych ilości w danych rynkowych. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą mieć olbrzymie marginesy, jeśli sprzedany wolumen jest mały lub nieczęsty, ryzyko związane z tym produktem jest o wiele większe. faktycznie sprzedają dla wymienionych zamówień kupna i sprzedaży. Możesz to sprawdzić, sprawdzając dane rynkowe i sprawdzając, czy zakres cen obejmuje bieżące najlepsze oferty kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że mediana ceny powinna być gdzieś pomiędzy nimi. Dobrym przedmiotem handlu są (w zależności od regionu i obecnego rynku) elementy meta-4 (na przykład wyrzutnie arbalestowe): nie można ich wyprodukować, a niektóre z nich mają lepsze lub takie same atrybuty jak ich odpowiedniki T2. Pamiętaj, aby zróżnicować różne przedmioty, aby po załamaniu rynku nie stracić wszystkich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University utworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza dane rynkowe w czasie rzeczywistym na dowolnym przedmiocie EVE, o ile działają wywołania API do EVE-centralnego rynku (i zwykle są - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożono CCP ogromna aktualizacja, która znacznie zwiększyła prędkość, z jaką aktualizowane są dane rynkowe). Handbook można znaleźć na Forum Uniwersytetu EVE w zakładce Badania, Produkcja i Handel. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Handlowa matematyka Jak prawie cała Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra ma dla ciebie matematykę. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz lub sprzedasz przedmiot, użyj poniższego równania. X Liczba jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki, którą próbujesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent pośrednika w postaci dziesiętnej E Kwota, którą otrzymasz po sprzedaży A Kwota, którą będziesz musiał zapłacić, aby coś kupić Mówiąc, że kupujesz PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwoty, którą musiałbyś zapłacić zapłacić po 10 opłat brokera jest 11 000 w isk. Równanie do tego jest poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz tę samą opłatę brokera, otrzymasz 9000 isk, a równanie będzie wyglądało jak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 linii trendów Linie trendów są używane w realnym świecie, aby pomóc sobie brokerom i maklerom giełdowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie lub bardziej powszechnie znaną jako analiza techniczna. Aby użyć linii trendu, wystarczy znaleźć sposób narysowania linii od szczytu do szczytu i koryta do koryta na wykresie liniowym historii cen przedmiotu. Będziesz chciał narysować linię, która trafi co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga trafi od 2 do 3 koryt. To powie Ci, że cena powinna spaść między 2 liniami i jeśli ceny trafią w jedną z linii lub pójdą trochę obok niej, to czas, aby kupić lub sprzedać przedmiot w Eve. Sztuczka do tego zarówno w przypadku Eve, jak i prawdziwego świata polega na tym, aby to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko i jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie spojrzeć na wykres w 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla ciebie, jeśli kupujesz i sprzedajesz krótkoterminowo. Możesz użyć czegokolwiek i osobiście użyłem w przeszłości gumowego opakowania, aby zrobić 25 000 w prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. W najgorszym przypadku możesz nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i ustawić linię trendu, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa w celu uniknięcia tras handlowych lub kontraktów kurierskich mogą być tworzone przez piratów - obóz mógł czekać na jednym ze skoków na trasie, aby odebrać swój statek, jego towary i zabezpieczenie. Kontrakty kurierskie można skonfigurować tak, aby dostarczały je do stacji należącej do gracza z dużą opłatą za dokowanie - nie można dokować i tracić zabezpieczenia, ani dokować i uiszczać opłaty. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z oszustwami kurierskimi jest akceptowanie umów na trasach, które i tak planowałeś przewozić, i nie akceptowanie kontraktów na stacjach będących własnością gracza. Modyfikatory kosztów transakcyjnych Relacje z pośrednikami Req: Trade 2 obniżają opłatę pośrednika podstawowego o 0,1 na poziom Reakcja w zakresie rachunkowości: Handel 4: zmniejsza podatek obrotowy o 10 na poziom Obciążenie z marży handlowej: Rachunkowość 4: zmniejsza zapotrzebowanie na escrow dla zleceń kupna o dodatkowe 25 punktów na każdy poziom Złożysz zamówienie kupna lub sprzedaży, będziesz musiał zapłacić opłatę brokerską: 3 z całego zamówienia (2,5 na maks. umiejętności), modyfikowane według klasyfikacji. Ilekroć każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedawca zapłaci 2 z ceny sprzedaży jako podatek obrotowy (1 przy maksymalnych umiejętnościach). Opłaty pojawiają się w dzienniku portfela jako Opłata Brokers i Podatek transakcyjny. Tak więc typowy sprzedawca stacji z zerową stawką zapłaci 3 z ceny za zamówienie jako feestaxes, 2,5 przy maksymalnych umiejętnościach. Jest to ważne, aby wziąć pod uwagę przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe pozycje mogą to zmienić. Frakcje i tabele korporacyjne związane ze stacją, w której składane są zamówienia, będą miały wpływ na opłatę pośrednika. Klasyfikacja frakcji przyczynia się o 13 więcej niż w klasyfikacji korpusów. Zwróć uwagę, że do obliczeń używa się niemodyfikowanej pozycji. Dokładna formuła: bez umiejętności i bez stałej opłaty brokerska wynosi 3. Z 10 frakcjami i corpem opłata brokera zostaje obniżona do 2,5. Dzięki relacjom brokerskim V i idealnej pozycji opłata jest dodatkowo obniżana do 2 Narzędzia do sprzedaży Narzędzie do kupna i sprzedaży z odległością do skoku Tradycyjne narzędzie do dopasowywania zamówień dla NPC lub odtwarzacza wciąż żyje. Użyj tego narzędzia, aby dopasować zamówienia Sell and Buy między regionami i systemami. Narzędzie Porównanie cen systemu i regionu Porównaj różnice cen między zamówieniami sprzedaży w dwóch systemach lub regionach (lub ich kombinacji). Po prostu wpisz dowolną nazwę systemu lub regionu w dowolnym polu i wybierz odpowiedni wpis z listy. copy 2005-2017 StackFoundry LLC Informacja zwrotna Raporty o błędach Wysyłaj je do Yann w infoeve-central. EVE-Central wykorzystuje łącza reklamowe i partnerskie, aby zrównoważyć koszty kolokacji, serwerów i przepustowości. Baza kodów EVE-Central jest udostępniana na licencji Affero GPL (AGPL) w wersji 3.0 lub nowszej. Materiały związane z EVE-Online są używane z ograniczoną zgodą CCP Games hf. Żadna oficjalna przynależność lub poparcie przez CCP Games hf nie jest stwierdzone ani sugerowane. Trwające wieczory to jedna z najtrudniejszych rzeczy do zdobycia, jest to jedna z najbardziej lukratywnych rzeczy do zrobienia w grze zdecydowanie. Ludzie będą próbować i powiedzieć, że możesz zarobić dużo pieniędzy w 0.0, eksploracji, itp., Ale to po prostu nic w porównaniu do handlu. Jednym z głównych problemów, z którymi mają do czynienia handlowcy, jest to, że w grze wszystko zaczyna się od handlu. Kiedy możesz zarobić 100 milionów isk lub więcej w ciągu dnia, dlaczego miałbyś kłopot z prowadzeniem misji lub przeprowadzaniem anonsu Co to jest Trading Trading to wszystko, co czyni isk w grze za pomocą rynku lub interfejsu kontraktu. Za każdym razem, gdy ktoś kupuje lub sprzedaje coś, dokonuje handlu. Handlowcy robią swoje isk, będąc pośrednikiem przy różnego rodzaju transakcjach. Zasadniczo kupuj taniej i sprzedawaj wysoko. Kluczem jest znaleźć swoją niszę i ją zdominować. Strzeż swoich tajemnic i bezlitośnie wygrywaj konkurencję. Handel jest naprawdę łatwy do zdobycia, na przykład próbując uzyskać najlepszą cenę za łupy misyjne. Przekazywanie łupów misji do centrum handlowego, centrum misji lub 0.0 i próba sprzedania go za więcej to forma handlu, a nie najbardziej wydajna forma, ale forma handlu nie mniej. Jest to ciągle zmieniająca się gra, a opanowanie zajmie ci dużo czasu. Uczenie się, co robią inni, to świetny sposób na rozpoczęcie. Informacja jest kluczowa. Przewodnik handlu: Two Tier System Problem polega na tym, że większość nowych graczy nie rozumie systemu rynkowego. Są przyzwyczajeni do gier wideo, które mówią, że możesz kupić przedmiot x tutaj natychmiast, zaciągnąć go na stanowisko 7 i sprzedać przedmiot x z zyskiem. To NIE handluje w Eve-Online. Eve Online korzysta z dwupoziomowego systemu rynkowego i jest to pierwsza rzecz, którą każdy sprzedawca musi zrozumieć. Eve-Online używa skomplikowanego, ale prostego systemu brokera do handlu, który obejmuje zamówienia kupna i sprzedaży. Prawdziwi gracze mówią wyimaginowanemu brokerowi w grze, że chcą kupić przedmiot x za 6 isk i ten broker przedstawia to na rynku, aby każdy mógł go zobaczyć. To staje się zleceniem kupna. Sprzedaż przedmiotu działa w ten sam sposób. Gracz mówi wyimaginowanemu brokerowi, że chce sprzedać przedmiot x za 9 isk, i wymienia go, aby każdy mógł go zobaczyć jako zamówienie sprzedaży. Istnieje oczywiście luka między ceną sprzedaży i zakupu, a przedsiębiorca próbuje wykorzystać to na swoją korzyść. Doświadczony przedsiębiorca przyjdzie i złoży zamówienie kupna za 6,01isk. Dodatek 0,01isk, który są gotowi zapłacić, sprawi, że to zamówienie zostanie wypełnione. Najwyższy porządek jest zawsze pierwszym wypełnionym, gdy ktoś przychodzi i decyduje, że nie czekają. Zamiast wystawiać zlecenie sprzedaży i czekać, aż inny gracz go kupi, może po prostu sprzedać je przedsiębiorcy za 6,01 isk. Zamówienie sprzedawcy zostało wypełnione, a teraz mają przedmiot x za 6,01 isk (minus opłata brokera). Przedsiębiorca może po prostu ponownie wystawić przedmiot x w miejscu, w którym go kupił, lub zaciągnąć go gdzie indziej. W tym przypadku udawaj, że ponownie go wypisują na tej samej stacji, na której ją kupili, za 8,99. Godzinę później biegacz misji musi kupić przedmiot x, ale nie chce czekać, dopóki inny gracz nie wypełni swojego zamówienia. Zamiast tego kupują od przedsiębiorcy 8,99 isk, a od 8,99 to najniższa cena, którą ZAWSZE będzie sprzedawać jako pierwszą. (Ta część może być myląca: jeśli ktoś wystawi zlecenie kupna na 10 isk lub zdecyduje się kupić przedmiot za 10 isk na tej samej stacji co 8.99 isk, to przedmiot sprzedany na 8.99 isk zostaje sprzedany temu graczowi za 10 isk.) To jest handel handlem orzechami. Handlowiec osiągnął zysk 2,97 ISK minus podatek obrotowy i opłaty maklerskie. Nie ma handlu NPC. Wszystko zależy od innych graczy, tylko najwyższe zamówienie kupna i najtańsze zamówienie zostaną wypełnione w kolejności ceny. Może to prowadzić do wielu działań wojennych .01 isk, ale może również prowadzić do niesamowitych zysków. Podstawowe warunki handlowe Kup Zamówienia - w interfejsie rynkowym są to te na dole. Są w zasadzie niezbywalne, chcą kupować reklamy. Sprzedawaj zamówienia - na rynku są to te, które są na górze. Są w zasadzie niezbywalne, chcą sprzedawać reklamy. Automaty transakcyjne - to ilość zamówień typu kupuj i sprzedawaj, które dana osoba może mieć jednorazowo. Wpływ na to mają umiejętności. Tom - Ilość rzeczy kupionych i sprzedanych w danym dniu. Marże zysku - to jest szacunek między najwyższym zleceniem kupna a zleceniem najniższej sprzedaży. Jak handlować: Podstawowy przewodnik handlu Istnieją podstawowe mechanizmy, które muszą znać wszyscy nowi handlowcy. Zakłada się, że kupcy rozumieją, że zamówienia kupna są zamówieniami wypełnionymi, gdy ktoś próbuje coś od razu sprzedać, a zamówienia sprzedaży to rzeczy wystawione na sprzedaż. Celem większości handlowców jest znalezienie przedmiotów o wysokim wolumenie i wysokich marżach. Handlowcy wystawią zlecenie kupna o wartości .01 isk wyższej niż NAJWYŻSZE zamówienie kupna. This means that anyone who makes a instant sale to a buy order will sell it to you. The highest buy order at that station is the one that gets filled first. Traders then put the item up for sale as soon as possible for .01isk lower then the cheapest item. The difference between the buy and sell is their profit. What is the Best Way to Trade Sort answer: There is no best way. Trading is a very broad term, but there are some general sub categories: Trade Hubs: Trading in trade hubs is brutal. Market orders are updated every 5 minutes, and it is a rare item that doesnt already have 5 traders on at all times of the day ready to undercut you by .01 isk. Trading here can be profitable, but you need a strategy. Expect little to no margins. Region Trading: Region trading is generally a great way to buy and sell items at really high margins. The problem is the turn around time can be ridiculously slow. It all depends on the region you are in. Again you need to have a strategy. As a general rule, region trading is a great way to build up cheap inventory. The problem is selling it off. Hauling: This is the act of taking one item to another systemstationregion for profit. There are a lot of different ways to profit off hauling, and generally it will have higher margins. The draw back is that it takes a lot of work. Null Sec: Null sec trading is one of the most dangerous ways to make a living. General rule of thumb is that you should be in a established null sec alliance before attempting this sort of trading. Null sec alliance members are always looking for certain modules, and you can earn lots of isk hauling stuff in. Market Manipulation: Manufacture your own insane price for a item, and sell off your entire stockpile to the lemmings This is just another way of making isk by trading, though it is a bit more aggressive and risky. Information is Power Information is power cannot be stressed enough. For example, Nerf to one item in the game can send people flocking to buy another replacement, and this can mean a temporary massive supply side shortage driving up price. Read everything, and be creative. One stupid idea can spark one of complete genius.
Comments
Post a Comment